Wednesday, September 17, 2014

Dari WARDROBE daku...

Harini nak cerita pasal SHOPPING & BAJU & SKIRT... aku ni ade masalah sikit...kalau g tempat yg aku suka g tu...mesti ade beli SOMETHING!! especially hari JUMAAT.. sampai ade yg kata aku g TOKONG(Shopping Mall) hahaha...elok sgt la tu kan...org g MASJID aku g tokong...hihihi (senyum kerang busuk)...

Biasanye kalau kat KL ni aku suka g BUKIT BINTANG...huiyooo!! (esksyen g BB) korang jangan x tau..aku memang hari2 g BB ni sbb..... site aku kat sini...hahaha... n lagi 1 aku g shopping kat Sg. Wang & Time Square je...bukannye Pavillion punnn...hihihi...
mana la mampu nak shopping kat Pavi tu skrg ni...g Pavi tu makan ngn dating je... :p

Tapi x kisahla kan kat mana kite beli pakaian tu..x kisah la murah ke mahal ke..tak kisahla ade brand ke xde ke kan....yg penting sesuai digayakan n nampak cantik...especially tuk badan cutting RARE cam aku ni...hahaha...

Jom tengok hasil tangkapan semalam...

Blouse ni sesuai digayakan ngn skirt n pants

Skirt Reben Polkadot

Full image skirt reben polkadot
actually skirt ni aku dah beli beberapa bulan lepas.cuma jarang2 pakai...mmg ade pun skirt yg aku beli tapi x pakai2 langsung sampai sekarang..hehe....
pastu try la match2 skirt n baju ni nmpk sesuai lak kan...so nnt leh la pakai n melaram....

Cuma.. masalah aku ni...aku just boleh pakai baju2 camni sekali sekala je...coz kerja site kan...mmg jangan harap nak pakai camni la kan...sat lagi bejalan ade yg terlekat cat la..terlekat simen la..karang pakai cun2 kena ukur saiz toilet lak lagi sakit hati kan...hahaha....so..mmg ade la baju yg just skali dua pakai je....

k..nnt kite crite pasal baju,shopping n fashion lagi ye...nak pi tengok workers kat site jap.. :p


No comments:

Post a Comment