Saturday, September 20, 2014

BerSELFIE Di PASIRAN PANTAI

Harini... cuaca mendung angin sepoi2 bahasa..hujan rintik2 tumbuh daun lalang...hujan lebat pokok tumbang :p
So mmg best sgt kalau TIDO kan?
tapi harini tengahari dah keluar sebab nak g kenduri kat umah kawan kat Seremban...adik dia kawin.Harini g kenduri ngn Che Wan.
Kitorang dah memang free kan space perut nk makan kenduri..coz biasanye orang nogori 9 punye kenduri lauk sodap2...hehehe..

Sampai kat umah pengantin around pukul 2, sememangnyelah time lapar yg memuncak! hahaha... so apelagi kitorang pun makan la dgn tenang.... (tenang kerrr) :p

ade Gulai rebung + perut, Rendang Daging, Ayam msk Kicap, Pajeri Nenas, popodum, ulam2an, sambal belacan & tempoyak...perghhhh mmg terbaekk..yg paling best kawan aku dah tinggalkan masak tempoyak pucuk2 kayu... aku panggil POTPOURI (ada 1 kakak tu ajar aku panggil tu, sbb daun2 racik halus2 mcm potpouri katanye)....hihihi...
n dessert pulak CENDOL yg sedap..mmg best la makan cendol sbb mulut dah panas makan potpouri...PODEHHH... huhu.. tp SODAP! licin la aku makan..

Perut pun dah kenyang...tp hari macam masih muda je kan....so kitorang pun menyinggah le kejap kat Port Dickson.... 
gilerr lama x g PD ni..last aku g masa Darjah 5!!! Rombongan Sekolah... haaaa....mmg x ingt la kan rupe PD tu dah camne..so memandangkan dah lama x pegi tu la kitorang pun berselfie2an...hihihi..jgn mara aaarr...















ish..ish... 'bajet' betul gambar2 merenung kehidupan aku ni... hahaha... 

ni sebelum sampai kat pantai mandi manda 


makan keropok tepi pantai

ni la yg name Che Wan tu

cuba bergaya gedik



Ni kat Waterfront..ramai2 tengok Powerboat Race
Duduk2 tepi pantai..hilang migrain(padahal masa kat kenduri siap makan uphamol.. sakit kpala)
dah petang2 tu kitorang pun balik sebelum hujan yg macam nak turun...lariiiiii!!!!

No comments:

Post a Comment