Monday, November 10, 2014

Short Trip #BANDUNG - Day 1 - Part 2

Huh..berzaman nak habiskan 1 cerita ni...haritu cerita sampai mana pun dah tak ingat... bz sangat lately banyak benda nak fikir...huhuhu...

Haritu rasanye sampai shopping kat de fashion je kot... k pas 40m kain aku dapat kat de fashion tu..kitorang g TOKO TIGA lak...

toko tiga ni tempat jual jeans2..tshirt2, bnda2 camtu la yg banyak..kat sini kitorang x beli bnda banyak...aku just beli 2 helai Tshirt Timberland je..yg pakcik aku pesan...
time ni sibuk menggodek handfon...x leh lak internet aku pas beli simcard indo..so x fokus nak bershopping.... 

Pastu hari pun dah gelap kan...kat sini kul 5- 6pm dah gelap...kitorang pun g BALI HEAVEN...Bali Heaven ni banyak jual barang branded gak...ade la aku try 1-2 jeans yg berkenan tapi x muat lak...dah gumukkk huhu...last2 beli aksesori2 je tuk souvenir...
kat sini aku beli 1 rantai etnik n 2 wrislet manik2 je...

berposing ngn muka yg comot2
Muka kitorang ntah dah macam ape je...comot! dari turun flight sampai ni...x check2 in hotel lagi...haha..
perut pun dah lapar kan so kitorang pun makan la kat Bali Heaven Resto ni...
cam menarik je menu dia kan..


feel2 Bali gitu...
Agak menarik menu dia...aku ni pantang g jalan...mmg tabiat aku nak try makanan yg lain2 skit...
so aku pilih nasik goreng kelapa...n Mekna makan Dragon Sausage yg panjangnye lebih kurang setengah meter( huiyo leh habis ke tu).Redy lak nasi goreng Kambing. 
Mekna ni poyo je dia ambik besar2 ni...padahal dia ni punye takut la nak makan banyak..huh! gemuk katanye... tang mana la gemuk dia tu....tapi klu dia lapar gile...kalah NAGA! hahahahaha
Nasi Goreng Kelapa

Dragon Sausage 0.5m

menyelerakan kan..... tuk air kat Bandung ni aku asyik order Es Jeruk je...mmg sedap...tapi kalau kite pesan kurang manis pun....stilll boleh potong kaki...hahaha...so mmg kenala order air kosong gak...

Perut pun dah kenyang...mata pun mengantuk..badan dah letih gile...barula kitorang g hotel tuk check in.... mandi2 tido la apalagi....(wpun malam tu aku x dapat tido lena sbb semput huhu...)

Misi shopping seterusnyaaa.....next day!




No comments:

Post a Comment